Kızlar 2 gün önce aşırı kaşık ağrısıyla acile gittim nst de sancı çıkmadı. 2 serum bi kaç serum içi ilaç sıktılar ve proluton vurdular. 10.haftamda kanamam olmuştu 1 hafta arayla 11.haftada gene oldu ve yaklaşık 15 hafta proluton ve Progestan kullandım. Dün doktorum 5 haftalık yine proluton verdi ve iltihap var dedi. Arada kaşık ağrılarım yine oluyor ve dayanılmaz sekildeler . Benle aynı durumu yaşayan varmı? Ileriki haftalarda neler oldu duzeldiniz mi . Açıkçası erken doğum olacak diye biraz korkuyorum