Iyi akşamlar, ben bu cuma 34 olucam ve doktorum sezaryen yapabilir, suyum az çünkü. Bu haftalarda dogum yapanlar yazabilir mi, ya da bildiği duyduğu olanlar. Ciger geliştirici yapildi 1 haftadan fazla oldu. Bebegim de 2.5 kilo. Kuveze alırlar mi, sütüm olur mu bu kadar erken haftada. Lütfen yazar msiniz