Buket_dadas Seross10 aynen bal rabim yar ve yardımcımız olsun vallah annelik suana kadar kolay diyordum taki dün gece agrıdan agladıgımı alayana kadar evet gercekdende zor olan haftalar son haftalar galiba 😅 sükür iyim suan oturunca uzanınca azcık agrım oluyor ama adım atınca cok canım yanıyor ama dayanılmıyıcak gibi deil rabim gücünü kuvetini veriyor sükür eşimin ödü kopuyor birsey olcak bana diye tuturmus hastaneye git diye baksana https://imgyukle.com/i/kGY9nt https://imgyukle.com/i/kGYfXc https://imgyukle.com/i/kGYweR https://imgyukle.com/i/kGYbBs https://imgyukle.com/i/kGY4MQ https://imgyukle.com/i/kGY7Pe 🙈Zorlu bir sürecden geçiyoruz madi durumdan sıkıntımız cok vardı detaylı ultrason ve tarama testlerine giremedim eşime cok yük olmak istemedim omzunda cok yük vardiye simdidde gece agrım olunca sürekli uykudan uyanıp kontrol ediyordu beni🥰🙈🤱 baya endiseli bebek de pilan da yoktu süpriz olunca ister istemez sıkıntılı zamanımıza denk geldi rabim isteyen herkeze bebişler nasip etsin sag salim kucagımıza almak nasip olsun insallah💋🙏🙏🧿🎀
Seross10 Buket_dadas Rabbim verir elbet kolaylığını dermansız dert vermesin Rabbim ❤️ düşünsünler biz çekiyoruz ağrıyı sızıyı 😀😀
Buket_dadas Seross10 aynen öyle vallah rabim bir sekilde güclük veriyor sükür aynen biraz da naz yapıyım diyorum ama saolsun agrılarım hic naz dinlemiyor o naz işi gervege dönüyor sayesinde😅😅😂🙈