Merve123yak Tecrübeli anneler bebeğime 32. Haftada 44 cm boy 1950 kilo dedi doktorum tecrübelerinize dayanarak. Yorumlarınızı bekliyorum
Meleklerimmm3 Merve123yak 31+3 haftalıkken 1916 gramdı bir kaç gün önde demişti doktor gayet iyi sizinki de maşallah ☺️
Syda01 Merve123yak haftasiyla gayet uyumlu 32+6 haftalık olduk dün kontrolümuz vardı bizim kg da 2250 gr doktorumuz haftasiyka gayet uyumlu dedi
bebegimizibekliyoruz1 Merve123yak 32 de gittim ben de en son 44 cm boy 1800 kilosuydu doktor on gün geriden geliyor demişti
Smraozn12 Merve123yak 30+1 de 1750gr 42 cm di gayet iyi dedi doktorum cuma 31+5 olcam kontrol var bakalım kaç olmşz🥰
Aslhn12 Bir anormallik olursa doktor söyler canım korkma. Ayrıca kilosu ve boyu gayet güzel maşallah ☺️😍
Merve123yak Aslhn12 anormallik vardır diye sormadım ki cnm insan merak ediyor ilk hamileligim teşekkür ederim ;)
Merve123yak bebegimizibekliyoruz1 boy olarak aynıyız ama bana geriden felan demedi aceba kilosu için mi dedi size
Merve123yak bebegimizibekliyoruz1 Anladim yinede yinede çok şükür öyle uçlarda bı fark yok kapatirsiniz inşallah bende çok dikkat ediyorum beslenmeme felan. Kıyaslama yapılmaz her bebek ayrıdır ama aramızda 150 Gr fark var benim doktorum da çok iyi bı doktordur çok iyi gelişimi kilosu dedi.
iremcannn1907 Merve123yak 32+5’te 44 cm, 2222 gramdı canım bir hafta önden gidiyoruz. Bence sizin kilonuz da çok güzel ❤️
Merve123yak iremcannn1907 tatlı dilli anneleri çok seviyorum. Aslında biz anneler olarak birbirimize çok iyi geliyoruz doktorum bana iyi demesine rağmen burada yorumlasip fikir Alip tecrübe edinmek yada birilerinin içine su serpmek o kadar güzeldi. teşekkür ederim güzel anne ❤️
Nur12345678 Merve123yak gayet iyi slzinki biz 33 haftalık olduk bugün kontrolümuz vardı 42 cm 1840 gram. Zayıf malesefki :(
Merve123yak Nur12345678 canım aslında kıyas doğru değil ama seninkide iyi öyle takılıp kalma bir anda kapatirsiniz farkı inşallah
Nur12345678 Merve123yak tabi kıyaslama doğru degildee az olunca kilosu üzülüyor insan. İnşallah son zamanlarda daha hızlı kilo alır sağlıkla kucağımiza alırız
Yavuzz Merve123yak bizimde 1900kg di boyu 41cm 😊 ben ve eşim minyonuz çokta iri uzun beklemiyordum zaten 😊ama gayet iyi dedi doktor 33+4olduk boyu kilosu ne oldu bilgim yok daha son rndvm 15aralikta inslah ultrasona girerim 😊
Merve123yak Yavuzz bizde minyonuz canim ayni şekilde anne baba olarak 🤭 çok şükür bebislerimize sağlıklı olsunlar da 🤲🏻