Bushbush Ben de şu an covidim 5.gunum. Tat ve kökü kaybı, öksürük, burun tıkanıklığı ve boğazda kaşınma vardı. Ilk 3 gün özellikle çok yoğun geçti ama bugün daha iyiyim. Hamile olduğum için ilaç vermediler. Pıhtı olmasın diye oksapar iğne verdiler sadece.