Mnes-48 Arkadaşlar cuma günü zorunlu sezeryan olucam bu zamana kadar normal doğum istiyordum ama böbrek büyümesinden dolayı katater taktırmamak için sezeryanı tercih ettim ama sezeryanda korkuyorum herkes bişeyler söylüyor belden uyuşturunca sonrasında ağrı kalıyor diyorlar tam uyuşturunca narkoz iki gün çıkmıyo sütün zor geliyor kendini toparlayıp çocukla ilgilenemiyosun diyorlar sizce belden uyuşturunca sorun yaşayan oldu mu? bebeğimi çıkar çıkmaz görmek istiyorum o anları uyuyarak geçirmek istemiyorum.?.
tugbadugan0000 Mnes-48 benim belden uyuşma oldu uyanıktım, sonrasında hiçbi sıkıntı yaşamadım normal ağrıydi sadce
Kusciviltisi Mnes-48 kesinlikle belden yani spinal, 6 gün önce doğum yaptı o gördüğüm an yanağıma koydukları an dünyalara bedel bidaha bidaha yaşamak istiyorum yani, uyuşukluk hissi 4-5 saat sürüyor ve bebeğinle rahat rahat ilgileniyorsun merak etme 🥰
aysnrsvs Mnes-48 Spinal oldum ilk bebeğim de kişiyle ilgili olabilir ağrı benim rahat geçmişti 5 yıl oldu ikinci bebeğimi bekliyorum
Kezban23 Mnes-48 Ben belden korkuyorum bendede öyle olacak . Bilmiyorum ben tam narkoz alirim . Belden tehlikesi var. Bazilarinda sonradan agrilar kaliyor
Mnes-48 Kusciviltisi uyuşukluk geçtikten sonra hemen ayaklanıp ağrı sorunun oldu mu inş bende almak istiyorum o an 🙏😊
1515esma Ben belden uyuşturuldum evet sonrası ağrılı oluyor baya ama her anı yaşadım ve en azından ağrılar başlamadan bir iki saat öncesi kızımla çok konforlu bir kaç saat geçirdik yani
Bebegimm1 Mnes-48 benim de sezeryan olacak bazi nedenlerden dolayı ameliyat hazırlıklarını pazartesi yaptık. Anestezi genel de önerdi aynı düşünce ile genel istemedim ama önce spinal herhangi bir problem olursa genele dönülsün diye konuştuk. Böyle deneyebilirsiniz bence 🙄
Mnes-48 Bebegimm1 sanırım benmde öyle olucak eğer kaldıramazsam tam bayıltırlar ama ben sadece bebeğimi görmek için belden istiyorum görünce geri tam bayıltabilirler 😊
Kusciviltisi Mnes-48 yok canım olmadı çok sükür, tabiki ameliyat ağrı sızı olıyor ama dayanılmayacak hibi değil ben kızımı kendim alıp emziriyordum yataktan kendim kalkıyordum ve 2 gün değil 1 gün kaldım hastane de 🥰
aysnrsvs Mnes-48 amin kuzum korkulacak birşey inan 9 ay karnınız ağrı sancı çekiyoruz rabbim yardımcın olsun ikinciye 5 yıl sonra ancak karar verebildik 😉
Ay_parcasi Bende dua beklİyorum yarın epidural sezeryan olacağım Allah izin verirse ilk de genel olmuştum hepimiz sağlıkla kavuşalim inşallah yavrularımıza🤲
Bebegimm1 Mnes-48 bende görmek için spinal istiyorum 😍 inşallah ikimiz içinde herşey yolunda gider ve gerek kalmaz bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz 🙏🍀💖
Mnes-48 Kusciviltisi AA çok iyi allahım inş bana da nasip eder canım bende hemen ayaklanırım da çocuk oyuncağıymış derim 😊
Themom16 Bende ilkini genel oldum memnun kalmistm tek sknti surekli karnima bastirmalariydi aglamistm artik yeter diye simdi 5 yil gecti…son 10 gunum dr spinali onerdi coook kararszm