Yaseminkaya Arkadaslar bebegim yeni dogdu ve kuvezde kaliyor. Onun icin sut sagmam gerekiyor ve el pompasi var sutim çok sık geliyor ve el popasiyla zor oluyor. Sancaktepe tarafinda veya kullanmayan varsa gogus pompasi odunc verebilirmi.. Cok ihtiyacim var sonrasinda geri vericem..
Saadetdemirkan Yaseminkaya canım allah sağlık versin bebeğine malesef bende yok 😑 post yukarı çıksın diye yorum yaptım. Ama sanırım kiralanıyor pompalar tam bilmiyorum ama.