evlatkokusu0806 Yatamıyorum asla inleye inleye bir hal oluyorum ayağa kalkınca falan geçiyor Siz napıypsunuz ağrı kesici asla kullanmak istemiyorum parolu 23 haftaym
Nzr06 evlatkokusu0806 26 haftalık olduk benim daha var belim ağrısı doğuma kadar normal demişti doktorum ksrnın büyüyor baskı yapıyor demişti öne doğru
slnacar evlatkokusu0806 bende 22+5 ikiz çok erken başladı benim de sırtım o kollarımın altı kırık sanki öyle bi Ağrı , istemsiz geriliyorum inşallah zararı yoktur hayalim doğumdan sonra yere yatıp böyle kıtlatsınlar beni 😅😅
Cansuada24 evlatkokusu0806 benimde sırtım da tas varmış gibi agrıyor yatakta saga sola dönerken eşimden destek alıyorum zor sürecler 🤷♀️
Aslhn12 Abooo bu haftadan böyleysen 30. Haftalarda daha çok şiddetleniyor ağırlaşıyorsun 😅 canım uzan, eşine masaj yaptır, ılık suyla duş al. Soğuk tutma belini her zaman yeleğin olsun sırtında.
alyaninannesi2 34+3 ten sesleniyorum. Allah yardımcın olsun bacım. Her günüm zehir. Ağırlaştıkça artıyor sırt ağrısı. Sanki kemiğim kırık sırtıma meydan okuyor 😬
Kezban23 evlatkokusu0806 Bendede vardi dayanilmaz haldeydi inliyordum daha . Vitamin d 1000 lik yazdi ama nasil iyi geldi hemen kesti.