yarenaltinbasak Hanımlar hemen göğsümün alt kısmında enlemesine sanki bıçakla kesmişim gibi sürekli bi acı hissediyorum bebeğin hareketlerini hissediyorum göbek hizasında oynuyor ama bu acı ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum nedir sizce yaşayan var mı
misirveannesi yarenaltinbasak bebek hareketi değil ama bıcak saplanmış gibi hissediyorum. Hatta bi süre sonra o kısım hissizleşiyor 😊dr. A sordugumda normal dedi baskıdan oluyormuş
UmayGul yarenaltinbasak Benimkinin ayaklari orda iki aydir ayni sekilde sayesinde oturamiyorum oyle canim yaniyor ki doktorum ayaklari orda dedi😂
KadersizMelek yarenaltinbasak sol kaburgamın üstü benim de bıçakla kesilmiş gibi açıyor yatarken otururken,mideme de aşırı baskısı var bebişten oluyordur canım herhalde🤷♀️
Didemmmmm yarenaltinbasak canım ben 3 ay sol göğüs altında o ağrıyı çektim🥴doktorum baskıdan oluyor normal demişti. Bebeğim 35. Haftada döndüğünde geçti
fatma1941 Benimde olmuştu doktorum magnezyum başlamıştı bebek hareketlerinden dolayı oluyor baskı yapıyor çoğu zaman