Cemile24 evet öyle ama biz ne isim koysak diye düşündüğümüz günlerde eşimle aynı gün aynı ismi beğenmişiz akşam eve gittiğimizde ikimizde birbirimize berra ismi çok güzelmiş onu koyalım mi dedik sonra baktık koyulması doğru değil ama sonra baktığımız hiç bir isim içimize sinmedi bizde ona karar verdik. Şimdi ikinci kızım doğdu ona da Serra ismini verdik