gamzosgamzos sedefecem1616 23 aylık kızım var ismi Ecrin Dua 18+0 ikinci kızıma hamileyim Mihra Simay olacak ismi Rabbim nasip ederse 😊
Es-d sedefecem1616 29 haftalık benmde 😊 Alçin nisa olcak inş 🥰 ilk duyanlar o ne felan diyip biraz moralimi bozsada şuanki kararımız bu eşimle 😊