Lulemom Acelya-08 spinal ol. Sonrasında rahat edersin. Genel olursan ayılamazsın emzirmek falan zor olur. Hiç bişi de hatırlamazsın o sarhoşlukla. Zaten kötü olursan sakinleştrci veriyolar spinalde
Hat90 Acelya-08 spinaldan sonra bel ağrısı olur mu acaba bende ondan korkuyorum o nedenle genele sıcak bakıyorum sonuçta bel omurlarına bir sıvı enjekte ediyorlar iğne sokuyorlar
Ezgia Spinal oldum 2.5 sene önce. Çok memnun kaldım. Katetral mi tam bilmiyorum damaryolu gibi bişey hazır bıraktılar. Ne zaman ilaç verilecek olsa hemen ordan verildi sürekli iğne olmadım. Benim çok konforlu geçti doğumum..