busra2253 o ağrıları çok iyi bilirim benim de hamilelikte ortaya çıkmıştı ve çoğu insana göre de erken başlamıştı belim çok ağrıyordu ordan da kalçama iğne gibi batıyordu yattığım yerden tek başıma zor kalkıyordum beni ağlattığını biliyorum fizik doktoruna görünmüştüm eliyle muayene etmişti bacağına vuran birşey yok fıtık olduğunu sanmıyorum demişti bu dönemde sadece parol kullanmamı söylemişti ben de mecbur kalmadıkça kullanmamıştım bir de birkaç egzersiz hareketi vermişti onları bir süre düzenli yapmıştım epey rahatlatmıştı şu an 37.haftamdayım 1 ay öncesine kadar ağrılarım tam hafifledi derken yine başladı inşallah doğumdan sonra tamamen geçer size de tavsiyem rahatlatıcı ve gevşetici basit egzersiz hareketlerini öğrenip uygulamanız