Tazeanne2408 Merhaba kızlar , 12 + 2 deyim . Doktorum demir takviyesinin gerekli olmadıiğını kan değerimin iyi seyrettiğini söyledi ve sadece colledan-d isimli vitamini verdi ,damla şeklinde kullanılıyormuş .bu ilacı ilk defa gördüm daha önce kullanan varmı