75 76 kilolarımda hamile kaldım şuan 13 hafta 4 günlük hamileyim hiç bir sorun yaşamadım ultrasonda ve ikili testimi de 12. Haftamda yaptırdım bebeğim de gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktorum.
Hatta hamile için 6. Ayımdan sonra tedavi gördüm kilo vermem gerektiğini söyledi doktorum ama hiç kilo bile vermeden hamile olduğumu öğrendim.
Herşeyin normal olduğunu suyumun kesemin bebeğin durumu gayet iyi ve sağlıklı dedi. Bence kiloya fazla takılmamalı. Herşey Rabbim’in elinde ❤️❤️
Rabbim herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin. Anne Baba olmak isteyen herkese de sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin🙏🙏