Ben kullandım yaklaşık bir ay ben de çok fazla mide bulantısı yaptı . O yüzden bıraktım tekrar 1e döndüm . Bana da eczane de elenetal 1 hamilelik öncesi , 2 hamilelik süresince , 3 doğumdan sonra demişlerdi. Ama doğum yapan çoğu arkadaşım 1 kullandı doğuma kadar . Dediğim gibi bana yaramadı sürekli kusmuştum. Bir de onu aldığında omega almana gerek yok falan denilmişti o yüzden denemek istedim 😌