Merhaba , ben bagkurluyum doğum yapalı 18 gün oldu. 32. Haftamda iş görmezlik raporu aldım. Muhasebecim bildirdi sgk ya dogumdan sonra da aldım ama bu raporu muhasebecime verdim tekrar o bildirdi 18 gün oldu herhangi bir ücrette tarafıma yansımadı yanlış bir şey yapmış olabilir miyim internette son raporu benim bildirmem gerektiği yazıyor siz nasıl yaptınız ve kaç gün sonra aldınız ?