Medusamnd Kızlar selam. 20.haftamin icindeyim. Her zaman degil ama ara ara ozellikle aksamlari gobek deligimin alt kisminda acima hissediyorum yanma ve baya sure geçmiyor. Aniden başlıyor sonra kendi kendine yok oluyor. Boyle olan var mi? Ya da yaşamış olan.
Nnurdan Medusamnd cnm sanırım o ağrı göbek fıtığından, hamilelikte çıkıyormuş. Doğumdan sonra gidiyormuş bendede o ağrı vardı, doktorum muayene sırasında göbek fıtığımın olduğunu söyledi
mekutlu12 Medusamnd benim de göbek deliği çevresinde dokununca hissettiğim bi ağrı var normal mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
nisaninannesi2 Medusamnd 26+3 üm aynısı bendede var, garipte bir acı. Kremliyorum sanki biraz rahatlatıyor gibi. İlk gebelikte çatlaklar altlarda olmuştu, sanıyorum bu sefer göbek deliğinin etrafında da olacak.
Bahtubahtu Doktora sorduğum da içeride ki kasların yırtılması sonucu oluşuyor demişti gayet normalmiş bebek büyüdüğü icin oluyormus
Medusamnd Mermaid-AA benim baya ayni yer sürekli agridi. Acidi boyle yeni geciyo su an saatler sonra 😅 hani damar damar ustune bindi derler ya acir oyle acıyo
Nesly05 Bende 20 haftadayım ve benimde göbek deliği çevresinde ağrı sızı hassasiyet var 🤦🏻♀️ doktor normal rahim büyüyor dedi ama ağrı hareket ettirmiyor yatınca hafifliyor sadece
ElifB08 Medusamnd göbeğin büyüdüğünün göstergesi 💁🏻♀️ Benimde çok olurdu sonra çatlamaya başladım, umarım siz çatlamazsınız 🥲