Shavy 15+5 haftalığım bi kaç gündür karnımda günde 3 4 kez gelip geçici adet ağrısına benzer ağrım oluyor karnım şiş ağrım olunca sanki dahada şiş hissediyoruö ve kabızlığımda var yaşayan var mı acaba normalmidir yardım edin lütfen
Shavy Beni telaşlandıran ağrılarım kabız olduğum için olabilirmi acaba yada kasılma fln mı acaba tehiikeli bi durum olabilir mi ?
aysefatma12 Shavy kabizliktan kaynakli ve bebek buyudukce Genislemelerden dolayida kasilmalar da olabilir, kabizlik icin ilac vs vermemisti benim doktorum siz nasil cozum buldunuz :/
Medusamnd Bende hep oldu olmaya devam ediyor. Cok ayakta kalmayip dinlenmenizi oneriyorum. Bebekte sorun yoksa ve kanama da yoksa korkmayin.
Shavy Medusamnd kanamam yok çok şükür bebeğimdede inşallah bi sorun yoktur 10 gün önce kantrolüm vardı hiç bi sıkıntı yoktu pazarteside kontrolüm var ama nede olsa tedirgin oluyor insan
Shavy Melekk-911 üşütüğümü düşünmüyordum ama siz böyle deyince şimdi farkında olmadan olabilir mi acaba dedim belkide haklı olabilirsiniz
Shavy aysefatma12 10 gün önce fln gördü doktorum herşey normaldi bi sıkıntı yok demişti bende öyle okudum büyümeye başlayınca ağrı olabilir diye ama içinden bi ses acaba diyo kabızlık içinde Yemediğim şey kalmadı ama hiç bi şeyin faydası yok
aysefatma12 Shavy bende sadece kayisi kompostostu yaptim sekersiz o ise yaradi en azindan bi tikta olsa süt vs iciyorsaniz laktozsuz tercih edin
AselinAnnesi22 Benimde oluyor bir kaç gündür sağ tarafım da ama bu ağrı değil ben sanki hareketlerini hissediyorum içerden biri vuruyor gibi aynı nasıl bir şey olduğunu da bilmiyorum doktora ne desem 😀
meliketna baya olmus soralı ama bnmde adet sancısı gibi agrılarm oluodu halada oluyor yine bu sikayetle gttgimde rahmim toplanmıs kasılmıstı hatta rahim agzım kısalmaya basladı hiç bişey olmayadabilir bn ilk gebeliğimde de cok sancı cektm ama hersey normaldi
Melekk-911 Ay bende de 2gundur oluyor adet sancısı gibi belim özellikle . Endişelenmeye başlamıştım. Cuma günü kontrol var bakalım bunu da dile getiririm
Shavy Melekk-911 Bende baya endişelenmiştim ama doktor korkacak bişeyin olmadığını gayet normal olduğunu rahim büyüdüğ için olduğunu söylemişte hala oluyor normal olduğunu bilsem bile genede insanin içinde bi huzursuzluk oluyor