Saliha03 benim kanımda ve idrarımda enfeksiyon 20. haftalarda vardı en ağırını en dibini yaşadım diyebilirim ateş ishal kusma, af edersin kan işeme.. böbreklerime kadar gitmişti ben düşündüm ki bebeğe bir şey olur. Çünkü o derece kötüydüm. Doktor antibiyotik verdi kullandım azaldı. Daha sonra bol bol su içtim hatta hiç su aramam ama günde abartısız 3 litre su içiyordum çok şükür geçti. Anlatma amacım ben bile bu kadar kötü durumda geçirmişsem siz hayli hayli geçirirsiniz. Doktor antibiyotik verdiyse kullanın. Vermediyse zaten bu durumun en büyük ilacı bol su içmektir. Ben bol su içmeye bağlıyorum. Arada bir de limonlu su içiyordum tabi. Geçmiş olsun