Dumbo lunam Evet benim ilk gebeliğimde de mide yanmam olmamıştı başlangıçta.Adetime bir gün var normal test vardı evde onu yaptım silik çizgi çıktı,şimdi gidip erken gebelik testi aldım bunda daha belirgin olur sanırım ☺️
Gizgizgiz Dumbo benimde midem de hep reflü vardır ama hap alınca geçerdi çok iyi hatırlıyorum üç kere üst üste içtiğim halde geçmemişti olabilir belirtisi
Dumbo mercimekveannesiiii Evet bebekten bebeğe de Farklı belirtiler oluyor kesinlikle,mesela benim birinci hamileliğimde mide yanmam olmamıştı başlangıçta. Adetim yarın,normal test yaptım silik çizgi göründü. Şimdi gidip erken gebelik testi aldım onu yapıcam daha belirgin görünür sanırım☺️ Birde karnımın alt kısmında ağrı var benimde
mercimekveannesiiii Dumbo kan verİn öncelikle , sonra iki gün daha bekleyip kan verin güzelse artış doktora gidin 🥰 zaten beta 5000 den az olunda ultrasonda kese görünmüyor siz bilirsiniz yinede
Dumbo mercimekveannesiiii Elimde bir test var sadece.Bugün yaptığım silik çıktı,öbür testi de yarın sabah yapıcam.Adet günüm yarın ve sabah yapılan test daha kesin sonuç verir diyorlar ya o yüzden elimdeki son testi yarın sabaha bırakıcam☺️ Yarın sabahki sonuçtan sonra kan veririm heralde
mercimekveannesiiii Dumbo kan verin iki güne bir 🥰🌸 Allah’ın izniyle iki katı artış varsa biraz bekleyin sonra gidin 😍
zaydn Dumbo mide yanması icin çok çok erken benimki 32 den sonra başlamıştı hamileliğimi de kasik ağrısı vardı ama öyle böyle değil uyutmamıştı beni öyle belirgin olmustu
Dumbo zaydn Kişiden kişiye göre değişebiliyor bence,okuduğuma göre belirti olarak mide yanması yaşayanlar olmuş.Bende bugün idrar testi yaptım silik çizgi ile pozitif göründü,yarın tekrarlayacağım testi :)
MerveNur- Dumbo mide yanması bence belirti olabilir ben hiç bulantı yaşamadım yerine midem yanıyordu ilk öğrendiğim günlerde. Hatta çay içememeye başlamıştım yakıyor diye ilk 7 ay içemedim o şekilde 😂
zaydn Dumbo benimki de baya silik çıktı hatta kör olmustum onu görene kadar eşim deli sandı beni ama 3 gün sonra tekrarladım baya baya ikinci çizgi çıktı 😂🤦🏻♀️