burakveannesi Hareket azlıgı var gecen haftalarda gayet iyiydi tedirgin oluyorum kontrolümede var daha sizde durumlar nedir
Nsabcak burakveannesi bizde bugün 29+2 olduk iyi hareketleri doktorunuzla görüştünüz mü acaba. Ama oluyo arada böyle şeyler