Bende de oluyo geceleri ve gündüz ayaktayken genelde 33+4. Haftadayim dün ilk kez nst ye girdim sancı çıktı serum takıldı sonra tekrar nst yine sancı çıktı bugün yine nst de sancı çıktı. Şimdilik evdeyim bı sıkıntim yok ama.sizde çok ağrı hissediyorsaniz doktorunuzla bı görüşun derim