Nisann26 Arkadaşlar son zamanlarda devamlı boza tüketiyorum. 🙈 Var mı benim gibi boza sevdalısı.. Bi zararı var mıdır sizce 😀
_handenurrr Nisann26 Leblebi ve tarçınla çok seviyorum bardakta içiyorum ben bide kaşıkla yemek zevk vermiyor 🙈
Happyboyy Nisann26 doğumdan sonra içmiştim ben süt yapıyor,sütün kalitesini arttırıyor demişti doktorum
Nisann26 Civcivinannesiii eksi ve tatlı karışımı birşey tavsiye ederim 😀 ama ısıtarak için daha güzel oluyor 🙈
Teadora zeynepin_annesiiii nohuttan yapılır sadece canım çok güzeldir bebeğe de faydalı içebilirsin bence 😘🌸
Nisann26 zeynepin_annesiiii neyden yapıldığını bilmiyorum ama tadının güzel olduğunu söyleyebilirim kanımca 🙈
Nisann26 _handenurrr ben cezve de içine biraz içme suyu katıp ısıtıyorum, bir de ısıtarak deneyin sıcakken farklı lezzeti oluyor 🙈😍
_handenurrr zeynepin_annesiiii Degisik bir tadı var canım çok çok güzel denecek kadar değil ama ben çocukluğumdan beri yerim ordan alışkınım
Nisann26 zeynepin_annesiiii carrefour, Migros, a101 gibi marketlerde oluyor 🙈 Siz, Boza var mı diye sorun onlar gösterirler. Kış mevsiminde geliyor zaten 🙈
Teadora zeynepin_annesiiii markwtlwrde de satılıyor vefa bozası yazar kuzum üstüne tarcın serp bı de sarı leblebi oh degme keyfıne
Nisann26 Syda01 Farklı tatlara açıksanız, tavsiye ederim 🙈😀Bu arada tadı bence çok güzel, ekşimsi tatlı bir tadı var 😍