Reklamlardan çeken bi ben miyim ?Kapatayım diyorum reklamı bitene kadar kapatamıyorum sonra reklam sayfasına gidiyor forum yerine 😣😣Ayrıca uzun süre forumda takılınca hata vermesi de cabası. Düzelme olacak denmişti neden olmadı acaba yöneticilerden cevap veren olursa sevinirim 🙄