zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar burun akıntısı ve göz yaşarması var da bende gözlerim kipkirmizi oldu artık yaşarmaktan öneriniz var mıdır ilaç da kullanamiyorum malum hamilelikte pazar günü cinsiyet partimiz var acil iyileşmem lazımmmm🙁🙁🙁
Funday35 zeynnn5441 göz nezlesi de olmuşsunuz geçmiş olsun ben de olmuştum sizin gibi valla sürekli yüzümü yıkadım birde gözlerimi kapattım ıslak peçete koymuştum birde gözlerime iyi gelmişti ertesi gün geçmişti inşallah sizinde geçer cnm
Funday35 zeynnn5441 evet ısınıyor canım ilk günü çok kötü oluyor seni çok iyi anlıyorum gözlerini dinlendir bol bol oda çok iyi geliyor