Dicle63 Banu Çiftçi diye ünlü bir doktor var onun kitabında okumuştum. Suni sancı denen şey ekstra bir sancı değil, vücudumuza sancıyı sağlayan oksitosin hormonu verilip sancı ve kasılmayo başlatıyomuş. Yani kendi sancımız da olsa aynı ağrıyı çekecekmişiz özellikle çok kötü diyenler de kendi sancısı olsaydı da zaten aynı şekilde hissedecekmiş. Tamamen ağrı eşiğiyle alakalı bir durum. Ben bunu okuyunca biraz rahatladım ama tabi Allah herkese kolay doğum nasip etsin 😊