Cuma günü 40+6 oluyoruz doktorum artık Cuma’ya kadar gelmezse doğurtacağım dedi. Bugün çatı muayenesi yaptı tekrar ve adet ağrısı gibi sancılarım başladı. Gelmez yine kesin 😂 büyük ihtimalle suni sancı verecek önce. Suni sancı tecrübesi olanlar yazabilir mi beni neler bekliyor 🥺