Baharhafiz Kizlar dün gece 1 den beri sancim var Ama cok az hastahaneye gittim acilma yok dedi eve gönderdi evdeyim arada bi sanci geliyor adet olur gibi yavas yavas mi geliyor acaba Bebek neden acilma olmadi 39+6 oluyoruz yarin 😞
Medid06 Baharhafiz ilk gebeliğinizde açılma 1-2haftayı bulabiliyormuş tamamlanması bende 39+5im sancılarım düzenli değil zamanla düzene girecekmiş sabırlı olmak lazım sanırım benimde açılmam2cm
Su-145 Bizde 39+6 oluyoruz su şeklinde sıvı geldi ama doktor akıntı olduğunu söyledi 2 gündür de gelmeye devam ediyoruz ne sancı ne ağrı bişey yok
Baharhafiz Su-145 ayni bendede su gibi akinti geliyor az az Ama terliyormuyum öyle zannediyorum anlamiyorum Ama hafif sancim var gidip geliyor icimden bi ses bugün yarin dogar diyor Ama belli olmaz tabi
Sinem_simay Benimde tam tersi acilmam var sancim yok 5 cm acikligim varmış. Evde sancilanmayi bekliyorum bende
DerinYalcin Sinem_simay benim de açıklık 4cm sancı yok gibi bişey. Bugün çatı muayenesi oldum o zamandan beri kalça kemiklerim ve belim ağrıyor. Acaba bu mu sancı?
Ceyda12 Sinem_simay valla herkes o kadar farklı yaşıyor ki hamileliği ve doğumu annem üç çocuk doğurdum üçündede suni aldım kendi sancım hiç yoktu deyip duruyor
Sinem_simay DerinYalcin bende çatı muayenesinden sonra pelvik kemiklerim ağrıyor yürüdükçe. Hiç bilmiyorum ki nasıl bisey sancı. Hep kafamda dayanılmaz sancılar geliyor aklıma bu olamaz heralde diyorum