Fatmasylp 34 haftalık gebeyim sağ tarafıma ani sancı girdi geldim hastaneye ve böbrek büyümesi var denildi böbreğmi delip tüp takıldı bugün başına gelen var mı
Grkemyvz Fatmasylp nasılsın peki ağrın devam mı ? Bana böbrekti damara stend takıldı ama 2 gün geçmeden ağrılarım geri geldi hala çekiyorum
Cotanakk Fatmasylp sağ tarafta nerenize ağrı giriyor acaba aşağı bele yakın tarafa mı benimde sağ tarafına ağrı giriyor kaburgama yakın
Gizem1234521 Fatmasylp benimde çok bel ağrım var. Annem bana hamileyken çok bel ağrısından gitmiş ve böbrek büyümesi olduğunu öğrenmiş. Genetik bişeydir sende git dedi. Ama korktum. Böbreği delme işlemi acılımıydı dikiş falanmı var
Yasmnce Dün bende sağ tarafımda sancıyla gittim . Ulturasonla baktı doktor genişleme var böbrekte dedi . Yatış yaptı ayrıca idrar yolu enfeksiyonu olmuşum antibiyotik serum uygulandı bir gün kaldım çıktım ilaç yazdı iki tane onu kullanacagim
Grkemyvz 34 haftalığım benimde ağrım oldu gittim ama ben ayakta duramıyordum ağrıdan böbreğimde kanama olduğunu daralma olduğunu söylediler stend takıldım fakat stendten 8 gün sonra yine ağrılarım başladı eskisi kadar şiddetli değil ama yürüyemiyorum
Grkemyvz Fatmasylp 4 lt yakın su içiyorum asla fayda etmiyor ağrıdan ölüyorum doktorlar birşey yapamıyor ne yapacağım bilmiyorum
Fatmasylp Gizem1234521 dayanılmaz bir ağrı değil merak etme zaten çok kısa sürüyor en fazla 10 dk sürdü
Fatmasylp Gizem1234521 korkmayın gerçekten zor değil inanın o ağrıyı çekmektense doğuma kadar bununla olmak daha iyi böbreğiniz ve bebeğiniz için yapılacak en doğru şey buymuş
Grkemyvz Fatmasylp birde doğumda stendi çıkarmayacaklarını daha sonra çıkaracaklarını söylediler ikisini bir yapmayacaklarmış doğum ayrı stend çıkarma ayrı size de öyle mi dediler