Semali1 Ne güzel bir haber bu 🥰 tabiki gebelik var ama işleyişi bundan sonraki durum belirler. Yani bu da hamilesin demek oluyor. Sen gönlünü ferah tut bol bol dua et en iyisi en hayırlısını seni bulsun inşallahta sağlıkla kucağına almayı nasip eder Rabbim
Neseeli Kubra-avci3131 4 kasım yani adetime 3 gün kala 8 çıkmıştı 11 gün sonra 15 kasım pazartesi 2200 oldu.. bugün kaç oldu bilmiyorum kese için gideceğim.. önemli olan 3 günde bir en az iki kat artarak ilerlemesi..
Symylldz Kubra-avci3131 bazı insanlar kaostan beslenir. 👏🏻 Tebrik ederim taze anne sağlıklı bi gebelik olmaması için hiç bir sebep yok hayırlı olsun şimdiden 🥰