bebegimizibekliyoruz1 Kızlar ben elbise giyiyorum genel olarak ama 4 tane hamile pantalonu da aldım ekstra olarak elbiselerin altına giymek için kaban ve günlük elbise almak istiyorum ama beğenmedim sizin aldığınız beğendiğiniz elbise alabileceğim siteler var mı
Buseylcn bebegimizibekliyoruz1 sadece 2 hamilelik pantolonu aldım ve onlar ile geçirdim hamileliği 36 haftalık hamileyim yeterli oluyo fazlasına gerek yok bence
gldn065807 bebegimizibekliyoruz1 ben daha hiç bir şey almadım zaten kapalı olduğum ve çok bol giyindigim için herseyim doğuma kadar olacak gibi bir alırsam eşofman alırım fazla alma bence sonra kullanamazsın 21 haftaligim bu arada
bebegimizibekliyoruz1 gldn065807 pantalonları da ben almadım zaten yengem ve komşum verdi benim de elbiselerim hala oluyor ama 6 tane elbisem vardı 3 ünün önünden boyu birer ikişer karış kısa geliyor hala bedenleri oluyor ama beden konusunda değil sıkıntım zaten 34 haftalık oldum boyları kısa geliyor artık karnım çıktı çünkü
bebegimizibekliyoruz1 PrensesFiona evet orayı da duymuştum umarım boyu uzun elbise bulabilirim boyları kısa geliyor elbiselerin bedenleri hala oluyor
Minigin_annesi0 bebegimizibekliyoruz1 İki hamile pantolonu aldım ben fazlasını almadım sonradan giyemicem ben normal hayatta da geniş bol tunikler giyiyorum zaten hepsini hamilelik döneminde giyebilcem lcden hamile ve emzirme tuniği aldım bi tane ama benim diğer tuniklerim gibi oda
bebegimizibekliyoruz1 Minigin_annesi0 bana hala oluyor eski elbiselerim ama artık 34 haftalık oldum karnım çıktığı için elbiselerimin önü kısa geliyor birer ikişer karış o yüzden sıkıntı çekiyorum bende pantalon almadım yengem ve komşum hediye etti boyu sıkıntı olduğu için alsam da doğumdan sonra önünü kestirir gene giyerim o yüzden sorun olmaz
RasimEfemoms bebegimizibekliyoruz1 ahh kimse demeyecek sandım 😂😂😂 bu yolda beraberiz karşşiiimm dostlar sağolsun 😂
PrensesFiona bebegimizibekliyoruz1 ben bitane beğendim 120 lira çok güzel kışlık hem kareli desenli. Ama daha fazla elbise almak istemiyorum almıcam o yüzden. https://imgyukle.com/i/kDw5CU
Happy_001 bebegimizibekliyoruz1 ben almadım hıc hamıle pantolunu canım ben hep genis tı kıyafetlerım hıc ıhtaycım olmado ama lc bak orda wardır zaten cok bulunmuyor guzel tesettür giyim
bebegimizibekliyoruz1 Happy_001 bende almadım hediye geldi pantalonlar ama elbiselerim benim de bol hala 38 bedene giriyorum 34 haftalığım ama elbiselerimin boyu bir karış falan yukarıda artık ön tarafları karnım büyüdü çünkü o yüzden almam lazım doğumdan sonra boyunu kestirir gene kullanırım zaten çok kilo almadım
Civcivinannesiii bebegimizibekliyoruz1 bende bekleyim sanki elbiseler tukenmis gibi hic bisey begenemiyorum🤦♀️🙈
bebegimizibekliyoruz1 Civcivinannesiii ay beğeniyorum ama güvenip alamıyorum ya da fiyatları çok uçuk 300 400 den başlıyor savaştayız sanki 😂 allahtan elbiselerim hala oluyor önü kısa geliyor bi kaçının
blueberyy00 bebegimizibekliyoruz1 elbiselerin altina hamile pantolonu mu giyiyorsun doğru mu anladım detay mi kacirdim bilmiyorum ama bende bitane hamile pantolonu aldım tuniklerim.hep salaş olduğu için onları giymeye devam ediyorum şimdi de elbise yada jile slopet tarzı bisy almak istiyorum 5. Ayimizdayiz modaselvim ve moda sahra diye bı sayfa var oralara bakıyorum bende
bebegimizibekliyoruz1 blueberyy00 ben genelde elbise giyiyorum elbiselerim mevsimlik kalın değil o yüzden altına hamile pantalonu giyiyorum havalar soğudu çünkü bana hediye geldi onlar benim 8.ayim bitiyor 9a giriyorum artık 34 haftalığım çok kilo almadım için eski elbiselerime giriyorum sadece karnım artık büyüdü bu yüzden önden kısa geliyor bi kaçı alıcağım elbiseleri yine doğumdan sonra giyerim boyunu kestirip normalde de salaş giyiyorum çok kilo almayınca zaten eski elbiseler de oluyor bakayım oralara da ☺️
Civcivinannesiii bebegimizibekliyoruz1 yakinda gramla yariscaklar🤣🤣🤣 ya benim boy uzun olunca begendiklerimi boydan eliyorum cok zor benm icin ahahahah
bebegimizibekliyoruz1 Civcivinannesiii ben 1.63üm ama karından dolayı boyu sıkıntı oluyor sizi düşünemiyorum bile 😂