Kubracan Henüz 7 haftalık hamile olmama rağmen karnım sanki 7 aylık gibi. O kadar çok şişkinlil ve sertlik var ki çok rahatsızım sizde de oluyor mu nedeni ne olabilir. Bu ikinci gebeliğim ilkinde de böyle oldu
Busakts Kubracan benim de aynı sürekli bir de gaz problemi oluyor sabah uyandığımda iyi gün içinde ve gün sonunda hep bir şişkinlik sancı:(
Bhravsar Bende de 7. Haftadayım sürekli gaz problemi var hem bağırsakta hem midede çok şişkinlik yapıyor. sade soda iyi gelşyor ya da kabuğu soyulmuş elma. Bu arada kalp atışı duydunuz mu kızlar