Cok tuhaftir ki ben ilk hamile oldugumu daha once kaybettigim ikiz bebeklerimin ruyama girmesiyle ogrendim.yine cinsiyetini meleklerim soyledi ilk.hep inandim guvendim meleklerime.en son ruya gordugumde iki cocugumda elimden tutup boyle bir golgenin altinda bana diz cokturup gokyuzune bakmami soylediler.gordugum sey cok guzeldi ve iki cocugumun agzindan liva ismini duydum.koskocaman tertemiz isil isil bir bayrakti gordugum bu agrada.anlamina baktigimda da liva isminin peygamber efendimizin mahser gununde insanlari toplayacagi sancak demekmis.okadar duygulandim ki anlatamam.bu durumu esimle paylastim.aslinda kaybettigimiz cocuklarimizin ismini istiyordu.ama benim canim yandigi icin ve durumu anlatinca hak verdi.ikimizin rizasiyla ve olen bebeklerim vesilesiyle ismi LIVA olucak kizimizin🦋🙏