AsminMoms Kızlar merhaba size birşey danışmak istiyorum hangi marka biberon 🍼 iyi acaba hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz? Bir de acaba anti colic biberon kullanan var mı ? Bunun bankında ne düşünüyorsunuz ? Şimdiden teşekkürler ☺️ 🌸🌸💞💞
Bsrahb AsminMoms araştırmalarım sonucu Philips avent tercih ettim.Şusnda Amazon da indirim var bilginiz olsun
mucizegebelik6 Bsrahb aventin cam biberonu bebek icin sıkıntı olur mu Kİ Allah korusun elimdeyken kayıp bebeğin suratına gelirse diye korkuyorum
Bebegim000 Bsrahb canım bende aynı marka düşünüyorum yenidoğan için 0-6 ay olanını ama neye göre alınıyor amazondan baktım anlamadım tam olarak numaraları olması gerekmiyormu
Poyrazin_annesi mucizegebelik6 yok be nıye kaydın elınızden dıkkatlı kullandıktan snra . Ama avent cam bıberonu tavsıye ederım bnde ondan aldm
Bsrahb Bebegim000 orasını bilmiyorum valla ben 6 Aydan sonra kullanmaya başlıcam o yüzden 240 ml olanı aldım
Rumeysa3652 AsminMoms bende Chicco natural Feeling biberon aldım inşallah kullanmaya gerek kalmaz ama önlem amaçlı almak istedim anne memesine baya yakın bi modelmiş Philips avent le onun arasında kalmıştım Chicco indirime girince onu aldım
cahillesohbetikestim AsminMoms tommee tippee aldım yurtdışında en çok tercih edilen markaymış hem bunun için hem de avente göre daha uygun fiyatlı diye tercih ettim