Ve Ewet bu gün tam 13 gündür doğum yapmış bulunuyorum 3. Sezeryan doğumumdu ve çok korkuyordum ama gerçekten o an öyle Bi cesaret geliyo ki.
Sabah erken kalktım annemlerdeydim kızlarımı anneme bıraktım ve normal haftalık kontrole gittim doktor ultrason yaptı ve karnım çok küçük dedi ve bebeğin gelişimi durmuş geriliyor dedi daha önceki iki kızıma gebeyken de bu başıma geldi ve acil sezeryan dedi ve beni doğum salonuna yönlendirdi doğum salonunda 6 saat bişey yiyip içmeden bekledim ve ameliyat için hazırlandım ve 5 Kasım saat 14.30 da ameliyata alındım saat 15.00 gibi amelyatım bitti ve çıktım gerçekten boşuna korkmuştum ve o kadar rahat geçtiki uyandım ve 6 saat boyunca ayağı kalkmadım 6 saat sonra ayağı kalktım ve hiçte zor değildi tansiyonum çok düşük olduğu için ayağı kalktıktan sonra gözlerim karaıyodu ve hiç bir şey göremiyordum serum verdiler ve sonra kendime geldim bol bol yürüyüş yaptım ve kendime geldim gerçekten en önemli şey yürüyüş bebeğim de 3170 gr 50 cm doğdu ve maşallah gayet sağlıklıydı rabbim tüm gebe kadınların yardımcısı olsun inşallah sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yanıtlarım okuyanlar hakkını helal etsin hepinize teşekkür ediyorum 🥰🥰