Betl fatma-kpnk en başından beri sorun olmadığı halde 40 haftayı bulmadan gelir bu bebek diyen doktor bile 2 gün önce kontrol de rahatı çok iyi gelmeye niyeti yok demeye başladı 😄 son ümidim pazar günü 21.11.21 de gelmesi yoksa Aralık’ta gelcek bu çocuk 38+3 olduk ama
Kdrrelk fatma-kpnk aynıyız sizinle yarın randevumuz var hayırlısı olsun da yarın dogurmak istiyorum ne yalan söyliyim çok agırlaştim 39 da zor yürürüm yani şimdi bile paytak paytak yürüyorum 😂😂🤭🤦♀️🤷♀️
Aslihan0609 Benimde ayni sizle günüm nişan geldi bgnde kontrole gittim sancilar cikiyor az az karnimda toplaniyor bide simdi sık sık lavaboya gidiyorm ic camasirimda da islaklik basladi su sızıntısı mi acaba