Merhabayenianne Mimik havuö suyu dene canım günde 2 bardak eğer öyle kritikse sabah akşam birer bardak iç benimde az dediler bende onu yapıyorum. Günde 3.5 lt su içmeye özen göster
gulsoo nidarcn benim 120 yü aşmıyor şeker sınırın altı çıkıypr ama suyum fazla bebeğim 3 hafta iri sebebini bulamadı dktor baya korkuyorum
gulsoo nidarcn şuan 35+6 dayım en son 34+4 te gittim 3 kiloydu bebeğim. suyum da sınıra yakın çıktı o endişelendiriyor beni
SekerAnne nidarcn 23. Haftadayım bana da suyun çok fazla dedi doktorum şeker yüklemesi yapılacak cumartesi günü büyük ihtimalle var , birinci gebeliğimde de vardı
nidarcn SekerAnne ya benimde ilkinde vardı ikincide yükletmedim sadece aç tok kanlara bakıldı normal çıktı bende normal diye ekmek felan yedim tatlıyla çok aram yok son haftalarda yediklerim bana güzel Bi cevap oldu
SekerAnne nidarcn işte ölçümler normal oluyor garip bi şey dikkat etmekte fayda var ben de normalde çok iştahlı değilim ama iştahım açılınca çok sevinmiştim yapacak bi şey yok benim riskli gebelik zaten bi de şeker varsa bakalım dedi doktorum