Lütfen sadece son haftalarda orada doğum yapmış olanlar yardımcı olsun , malum pandemiden dolayı 8-9 ay önceki kurallar farklı olabilir . Şimdi gevşetmiş olabilirler .. sorum şu, refakatçı olarak Eşleri alıyorlar mı acaba? Bir de sancı çekerken de eşleriniz yanınızdamıydı