Senays Hanımlar serklaj olup bebegi çok aşağıda hisseden var mı vajinada gibi tekme atıp baskı yapıyor gibi var mı bunu yaşayan korkuyorum dikişlere zarar verecek diye😓
Gmztn Bende sizinle aynı durumdayım 22 haftalıkken serklaj oldum ikiz gebelik şuan 31.haftamdayım ama bebegin hareketlerini de hep aşağıda hissediyorum ve bazen canım acıyo korkuyorum dikişlere bişey olur diye doktor kontrolünde sorucam