Ebrufatih Merhaba anneler elimde sıfır beşik var ben küçük almayı düşünüyorum o yüzden biz yatak odası takımı aldığımızda almıştık içinde 130 yıllık evliyim daha 20 haftalık hamileyim o yüzden satmak istiyorum isteyen olursa konuşabiliriz