Deletedmom4548454 Kızlar iyi aksamlar adetime 6 gün var yumurtlamanın üzerinden 11 gün falan gecti az önce pecete de 1 2 damla kan gördüm sizce tutunma kanaması mıdır böyle belirti gören oldu mu
Arvenveannesi Deletedmom4548454 benim de olmuştu canım reglime tam 4 gün kala kahve rengiydi çok azdı. Hatta adet oldum zanntttim ama devamı gelmedi. O gün test yaptım pozitifti. Sonra 4 gün sonra adetimin ilk günü açık pembe oldu toplu iğne başı kadar falandı. Sonra o da geçti. Ama korkup doktora gitmiştim her ihtimale karşı düşün önleyici iğne yapmıştı. Ama şimdi iğne falan kullanmıyorum. Başka bir doktorda yerleşme kanaması demişti
yigitege_annesi Deletedmom4548454 benım adetm bittti 10 gün geçti kahverngi damla şeklinde akıntılarım oldu erken gebelik testi yap bence inş gönlündeki gerçekleşir
Nazendehanim Deletedmom4548454 ben yaşadım ilkinde adetin ilk günü çok çok az pembe bir lekeydi ikincisinde adete on gün kala kahverengi lekeydi
Cnblt Deletedmom4548454 tam bilmiyorum yaşamadım ama yerleşme kanaması olabilir ama bu 1 2 gün sürer ve çok azdır
Deletedmom4548454 Arvenveannesi off bilmiyorm canım içim cok degisik suan. Adet sancısı gibi bir agrı da var. Acaba yerleşme kanaması mı test yapsam erken mi olur cıkar mı acaba😔
Arvenveannesi Deletedmom4548454 benim de vardı canım kasıklarımda o his. Ama eğer devamı gelmemişse korkma. 4 gün vardı benim üstelik o kaset testlerden yapmıştım. Erken gebelik testi bile değildi. İstersen bir kaç gün daha sabret🙏 Allahım gönlüne göre versin inşallah💕🤲🏻
Deletedmom4548454 Arvenveannesi ahh canım benim cok sagol duanı eksik etme cuma günü yapacagm insallah 🙏
Minnaksercecik Deletedmom4548454 Allah’ım isteyen herkese nasip etsin sağlıklı hayırlı evlat bu erken testler varmış 15 gün öncesinden belli eden ondan al sabırsızsan
Deletedmom4548454 Minnaksercecik amin canım benim kaset test var elimde canım onu yapacam cuma insallah. Sabırsızm ama negatif cıkmasından cok korkuyorm o yüzden bekliyorm 😔