Ayselplt 34 haftalık hamileyim ve akıntımla birlikte çok az kanamam oldu bu normal mi?? Başına gelen var mı ??
Ayselplt 2-prensesannesiii ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğim de nişanım gelmemişti o yüzden bilmiyorum nişan mi değil mi diye
Ayselplt Nurklc38 gittim şimdi geldim canım eve kendini zorlamissin dedi yürüme dinlen uzan diyor . Hafifte sancım çıktı ama çok şükür suyum falan iyi bebekte iyi bir sıkıntı yok
Ayselplt Deniz2961 canım şimdi eve girdim hafif sancım çıktı. Yürüme kendini zorlama dedi dinlenmem lazımmış bol bol