Merhaba anne ve anne adayları. Bugün itibariyle 34. Haftamıza girdik ama normal günlerden daha az hareket ettiğini hatta son 1-2 saattir hiç hareket etmediğini farkettim. Normal bir durum mu acaba bir de karnımda inanılmaz bir kasılma var bu tarz durumlar yasayanlar varmdır aramızda :(