Ilknur12 Merhaba anneler şehir hastanesine gidiyorum düzenli doğum orada olacak ama yorumları okuyunca çok endişelendim acaba orada doğum yapmış olan var mı aranızda memnun mu ben kontrollerimden memnunum açıkçası doğum nasıl olur bilemiyorum
duygu_ozgenc Ilknur12 kontrollerden daha iyi dogumhane 2020 de oglumu kucagima aldim tekrar hamileyim oraya gidiyorum
Ilknur12 tugbadugan0000 ya gerçekten mi çok sevindim güle güle sağlıcakla büyütün inşallah ilgisizler hijyen sıfır falan diye yazılar okuyunca insan kötü davranıyorlar falan yazmışlar sizde öyle bir şey oldu mu 🌺
tugbadugan0000 Ilknur12 hayır gerçekten çok temiz o pis diyenleri anlamiyorum neresi pismiş, odalari odadaki wc falan çok temizdi. Doktorlarida İlgiliydi
-a3008- tugbadugan0000 öncelikle gözünüz aydın sağlıklıca büyütün bebişinizi. Tek kişilik Özel oda da mı kaldınız asistanlar mi giriyor doğuma
Ilknur12 tugbadugan0000 Allah razı olsun içimi rahatlattınız gerçekten çok tedirgindim çok sağolun ☺️🌺
tugbadugan0000 -a3008- sağolun, evet tek kişilik odaydı, ameliyatta doktor varmıydi bilmiyorum ben ilk defa gittigim için hangisi doktor hangisi asistan bilmiyorum
Serpilikra Bende sehir hastanesine gidiyorum dogum içinde inşallah oraya gidicem genelde herkes memnun inşallah bizde memnun kalırız 😉