Bende kaşıntı için gitmiştim. Safra asidi falan yaptirdm temiz çıktı. Tek karaciğer yağlanması çıktı bir de enzimlerim yükselmişti biraz, şimdi düşüyor yavaş yavaş. 22.haftada karşılaştım şu an 26dayım bir sorunla karşılaşmadım ve riskinden de bahsetmedi doktorum. Bol su ve kızartmadan uzak durmak gerekiyor 👍🏻