Kızlar pazartesi günü ayrıntılı ultrasona girdim. Bebeğimiz sağlıklı çok şükür. Ama doktordan çıktıktan 1-2 saat sonra göbeğimi altı rahmin üst kısmında bir ağrı var. Kasık ağrısı gibi ve sanki büyük tuvalet hissi varmışcasına ağrı… oturduğum yerden kalkarken de ağrı oluyor. Gaz sıkışması olabilir mi çözemedim. Wc ye çıkıyorum ama geçmiyor. Bebişin hareketlerini hissediyorum. 2 gün önce doktorda gitmesem bugün doktora giderdim. Sizce normal mi bu ağrı? Büyüğü için baskı yapıyor olabilir mi? Doktor çok aşağıda demişti. 3-5 saniye ağrı giriyor sonra geçiyor 10 dk sonra yine aynısı.. 22+6 yız.