Sefaannesi İkinci doğumun ilki normaldi ama bu hafta baktığımızda bebek makat gelişti döner mi? Bu haftadan sonra dönmesi zor diyorlar
esranur-ekk Sefaannesi hemen bebek döndürme hareketini yapın benimde öyleydi %97 işe yarıyormuş istatistik olarakta isterseniz link atarım
Ahsendsl Sefaannesi benim oğlum 38. Haftadan sonra döndü, 39. Haftada da normal doğumla geldi 😊 son güne kadar dönebiliyor merak etmeyin. Hatta doktorumun kendi bebekleri de son gün dönmüş.
iki_prenses_annesi Sefaannesi Ne alakası var canım benimde 35ten sonra döndü . Hatta doktorum doğum anında bile o sancıyla dönerler dedi . Canını hiç sıkma Allah büyüktür onlar geleceği şekli kendisi belirliyor zaten hayırlısı ile gelsinler miniklerimiz 🙌
Sefaannesi Ahsendsl Ahsendsl İçim rahatladı öyle okuyor insan internette ama işte yaşayanlar olunca iyi oluyor böyle
esranur-ekk youtube.com/shorts/xX-STdknQP4?feature=share Linkide bu inşallah yardımcı olur sanada canım
Ahsendsl Sefaannesi benim eşim doktor. O döndürme manevralarından yapsak mı diye sormuştu hatta arkadaşlarına. Herkes yapamaz demişlerdi. Denemedik o yüzden. Kendiliğinden döndü
-Arya- Sefaannesi İlk doğum. Doktorum ne yaparsan yap dönerse döner dönmezse dönmez dedi, hareket falan saçma buluyor işe yaramaz dedi. Bende öyle bekliyorum. Dönmezse 39da alacak
Sefaannesi Ahsendsl ya eşiniz doktor mu benim de eşim doktor ortopedi doktoru İşte o da dedi ayaklarını sadece kanepeye kadar 3 defa 15-20 dk başka döner dedi dönecekse
Petyynut 38.haftaya girdim dönmedi henüz. Benim doktorum da hareketlerin gelişi güzel asla yapılmaması gerektiğini söyledi bazı yazılarda da uzmanlarca yapılabilir diyordu. Dönecek bebek kendiliğinden döner dediler