Kızlar dün beşiğimiz geldi güzel fakat kafama şu takıldı sallanma ayaklarını açınca beşik çokta dengeli durmuyor mesela çocuğu salladım uyudu onları kapatmazsam beşik dengesiz durur gibime geldi ee kapatirsam da sürekli aç kapat mı yapcaz yani bir de bebek içinde uyuyorken kapatmaya calisirken felan uyaniyor mu ay bilemedim ya