toprakbusra Bugün kontrolüm vardı doktora gittim 38+1 deyim bebeğim 3800 olmuş , doktor ilk Doğum olduğu için 4 kilo olursa sezeryana alacağını söyledi bende normal Doğum istiyorum. Suni sancı vermek istemiyor bende korkuyorum ondan , o zaman bu hafta doğumu başlatman lazım bebek daha fazla kilo almasın dedi. Bir insan doğumu nasıl başlatabilir ki neler yapmam lazım daha önce böyle bişeyle karşılaşan var mı acaba ?
Slcnslcn toprakbusra bol bol yuruyus yapmak merdiven cikmak hurma yemek bunlar doğumu hizlndrio die biliyorum.
Ummi toprakbusra instagramda ebeayse var egr instann varsa takip et çömelme harekti yapın diyor yani bol bol çömel evde açılma oluyrms gecen bri doğum yapms suni sanci almadn 10 cm acikligi olms egzersz yaparak bol bol egzersz yap yani boş durma